- Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą lub paragonem) lub wysyłamy faktury mailowo.
- przesyłka może być nadana za pobraniem.
Ważne:
- zachowaj dowód zakupu (faktury lub paragonu) oraz oryginalne opakowanie.
W przypadku wykrycia wady w produkcie kupionym w naszym sklepie skontaktuj się z nami:
+48 882 182 785
E-mail: info@deqos.pl
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY
Jeżeli zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań możesz je zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wówczas zwrócimy Ci pieniądze. Koszt wysyłki powrotnej pokrywa Kupujący.
Jak dokonać zwrotu?
Poinformuj nas o tym, że chcesz oddać zakupiony towar, najlepiej wypełniając formularz Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Skan wypełnionego formularza wyślij na adres:
ul. Niekłańska 35/1
03-924 Warszwa
E-mail: info@deqos.pl
Ważne:
Zgodnie z ustawą o Prawach konsumenta dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadkach w niej wskazanych:
- w sytuacji, gdy przedmiotem zamówienia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana na specjalne zamówienie lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
W przypadku uznania Odstąpienia od umowy zwrócimy Ci koszty nabycia towaru.
Ty – jako Konsument, ponosisz jednak koszty związane z odesłaniem towaru do sprzedawcy.
Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona natychmiast po otrzymaniu przesyłki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użyłeś, bądź na podany przez Ciebie numer konta.
W razie pytań skontaktuj się.